novice programmer

چکیده ای از لحظات و آموخته های یک برنامه نویس تازه کار

novice programmer

چکیده ای از لحظات و آموخته های یک برنامه نویس تازه کار

novice programmer

وبلاگ پیش روی شما موضوعات مختلفی داره ولی بیشتر سعی کردم موضوعات مطالب رو نزدیک به هم نگه دارم و برای شروع از عنوان هایی با موضوعات UI/UX تا FrontEnd و در اینده اگر خدا بخواد به سمت BackEnd میرم. بیشتر مطالب با تجربه چند مدته خودم نوشته شده و اگر مطالبی ترجمه شده باشه با حفظ حقوق نویسنده ش حتما منبع ش ذکر میشه. معمولا وبلاگ رو در اواخر هفته که وقت آزاد تری دارم به روز میکنم.
برا آشنایی بیشتر به صفحه "درباره من" یک نگاه بندازین

فرهاد فرزین   به وبلاگ من خوش آمدید
   من فرهاد هستم دانش آموخته رشته میکروبیولوژی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد قم در  حال حاضر هم مشغول به تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر_نرم افزار باز همون دانشگاه آزاد  اسلامی ولی ابن بار بندرعباس هستم در حاضر هم مسئول یک آزمایشگاه در یک مرکز بهداشتی درمانی در یکی از روستاهای بندرعباس هستم.

   من فرهادم هستم و به دلیل علاقه شخصی به برنامه نویسی و طراحی گرافیک و موارد  مربوط به اون وارد رشته نرم افزار شدم و چند مدت هست که برنامه نویسی خودم رو شروع  کردم و چند اپلیکیشن در فروشگاه های اپلیکیشن منتشر کردم . آموختن و مطالعه بخش دیگری از تمرکز  اصلی فعالیت های روزانه من به شمار میره و همیشه سعی میکنم امکانات و مسیر های  مختلف رو تجربه کنم و از تجربه دوستان و اساتید هم همیشه استفاده لازم رو میبرم.

   من فرهاد هستم و علاقه ام به نوشتن به زمانی دور بر میگرده از همون موقع که هشت  سال داشتم و داستانهای بچگانه م رو روی کاغذ می آوردم. وبلاگ نویسی را از شهریور  1386  شروع کردم. اولین وبلاگم به نام  "گل نرجس" در اواخر تابستان 1386 ساختم و از آن زمان تا  کنون مشغول نوشتن هستم. و اولین وب سایت هم با عنوان " راهنمای ادوبی "  حدوداً یک  سال پیش راه اندازی کردم در رابطه با آموزش محصولات شرکت ادوبی بود که متاسفانه تمامی  مطالب پاک شدن و دوباره شروع کردم به جمع آوری مطالب گذشته که ممکنه یک مقدار طول  بکشه.

   وبلاگ پیش روی شما موضوعات مختلفی داره ولی بیشتر سعی کردم  موضوعات مطالب رو  نزدیک به هم نگه دارم و برای شروع از عنوان هایی با موضوعات UI/UX تا FrontEnd و در اینده  اگر خدا بخواد به سمت BackEnd میرم. بیشتر مطالب با تجربه چند مدته خودم نوشته شده و  اگر مطالبی ترجمه شده باشه با حفظ حقوق نویسنده ش حتما منبع ش ذکر میشه. معمولا  وبلاگ رو در اواخر هفته که وقت آزاد تری دارم به روز میکنم.

اگر به هر دلیلی مایل به تماس با من بودید از طرق زیر در دسترس هستم:

– از طریق صفحه تماس با من

– همچنین می توانید از طریق ایمیلfarhadfarzin36 در جی میل با من در تماس باشید

– در عین حال می تونید در صفحه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام با آیدی farhadfarzin36@ نیز دنبال کنید.

ممنون که از وبلاگ من دیدن می کنید

    با تشکر             

فرهاد فرزین