novice programmer

چکیده ای از لحظات و آموخته های یک برنامه نویس تازه کار

novice programmer

چکیده ای از لحظات و آموخته های یک برنامه نویس تازه کار

novice programmer

وبلاگ پیش روی شما موضوعات مختلفی داره ولی بیشتر سعی کردم موضوعات مطالب رو نزدیک به هم نگه دارم و برای شروع از عنوان هایی با موضوعات UI/UX تا FrontEnd و در اینده اگر خدا بخواد به سمت BackEnd میرم. بیشتر مطالب با تجربه چند مدته خودم نوشته شده و اگر مطالبی ترجمه شده باشه با حفظ حقوق نویسنده ش حتما منبع ش ذکر میشه. معمولا وبلاگ رو در اواخر هفته که وقت آزاد تری دارم به روز میکنم.
برا آشنایی بیشتر به صفحه "درباره من" یک نگاه بندازین

  • ۰
  • ۰

وبلاگ فرهاد فرزین

     در خیلی از مواقع که اپلیکیشنی را دانلود میکنید در ابتدا با صفحات خوش آمد گوی مواجه می شوید که توضیحاتی در مورد آن برنامه می دهند ... توضیح اینکه وظیفه این صفحات چیست خیلی راحت است ولی در طراحی آن ها نکاتی است که در ادامه این پست به آن های می پردازیم.

     این صفحات خوش آمد گویی! (این ترجمه من هستش در واقع اگر خواستید موارد بیشتری در این مورد جستجو  کنید با عنوان onboarding screens سرچ کنید) می بایست طراحی ساده و کاربر پسند داشته باشند و وظیفه آن ها اطلاع رسانی و آموزش کاربران هستش. هر چند که خیلی از اپلیکیشن ها به این صفحان نیازی ندارند ولی بودن آن ها خالی از لطف نیست و با توجه به مطالبی که در این صفحات می گذارید می توانید کاربران را از سردگمی در مورد نحوه کار اپلیکیشن خود نجات دهید.

     حالا بیاییم که نگاهی به 30 نمونه از طراحی های صورت گرفته این گونه صفحات بپردازیم که از اینترنت جمع آوری کردم که دیدن آنها می تواند سرچشمه ایده هایی جدید باشند.

     بعضی از تصاویر دارای انیمیشن هستند

برای دیدن انیمیشن این تصویر روی آن کلیک کنید

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

وبلاگ فرهاد فرزین

برای دانلود کل مجموعه این تصاویر در قالب یک فایل zip اینجا کلیک کنید

     

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی