novice programmer

چکیده ای از لحظات و آموخته های یک برنامه نویس تازه کار

novice programmer

چکیده ای از لحظات و آموخته های یک برنامه نویس تازه کار

novice programmer

وبلاگ پیش روی شما موضوعات مختلفی داره ولی بیشتر سعی کردم موضوعات مطالب رو نزدیک به هم نگه دارم و برای شروع از عنوان هایی با موضوعات UI/UX تا FrontEnd و در اینده اگر خدا بخواد به سمت BackEnd میرم. بیشتر مطالب با تجربه چند مدته خودم نوشته شده و اگر مطالبی ترجمه شده باشه با حفظ حقوق نویسنده ش حتما منبع ش ذکر میشه. معمولا وبلاگ رو در اواخر هفته که وقت آزاد تری دارم به روز میکنم.
برا آشنایی بیشتر به صفحه "درباره من" یک نگاه بندازین

  • ۱
  • ۰

برای استفاده از فتوشاپ به غیر از مهارت و تجربه حتما به ی سری ابزار آماده نیاز پیدا می کنید مثل رنگ ها قلمو ها فیلتر ها و... که باید طریقه نصبشون رو بلد باشین.

اینکه ابزار ها رو از کجاگیر بیارین : "به راحتی می تونین تو اینترنت سرچ کنین که انواع منبع خارجی و ایرانی رو پیدا کنین ... البته تو پست های بعدی سعی می کنم وب سایت های خوب رو هم معرفی کنم"

خب حالا با فرض ای ینکه ما ی سری ابزار رو دانلود کردیم آموزش رو شروع می کنیم

***

خب اول از منو ها مسیر زیر رو برین ... تا پنجره preset Manager رو باز کنید

Edit>presets>preset manager


از نوار آبشاری ک تو پنجره هست می تونین ابزار های مختلف فتوشاپ رو ببینین ... البته اکشن ها و فیلتر ها اینجا نیستن ک توضیح می دم جلو تر

خب هر کدوم از ابزارهایی رو ک مد نظرتونه رو انتخاب کنید و دکمه load رو بزنین و فایلی رو دانلود کردین رو انتخاب کنین تا به اون ابزاری رو ک دانلود کردین به لیست ابزار ها تو فتوشاپ اضافه بشه

به همین راحتی


برای اکشن ها هم اول باید منوی اون رو از منوی Window فعال کنین

همونجور ک تو شکل می بینین منوی پالت اکشن باز میشه و با کلیک روی گزینه ای ک تو شکل مشخص شده و کلیک روی load می تونین اکشن خودتونو اضافه کنین


برای فیلتر ها هم موقع نصبشون باید آدرس محل نصبشون رو عوض کنین

حالا بر اساس فتوشاپی ک نصب کردین (منظورم 32bit یا 64bit) آدرس رو هم خودتون تغییر بدین

C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CC (64 Bit)\Plug-ins

خب حالا بعد از نصب از منوی filter می تونین ببینینش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی