novice programmer

چکیده ای از لحظات و آموخته های یک برنامه نویس تازه کار

novice programmer

چکیده ای از لحظات و آموخته های یک برنامه نویس تازه کار

novice programmer

وبلاگ پیش روی شما موضوعات مختلفی داره ولی بیشتر سعی کردم موضوعات مطالب رو نزدیک به هم نگه دارم و برای شروع از عنوان هایی با موضوعات UI/UX تا FrontEnd و در اینده اگر خدا بخواد به سمت BackEnd میرم. بیشتر مطالب با تجربه چند مدته خودم نوشته شده و اگر مطالبی ترجمه شده باشه با حفظ حقوق نویسنده ش حتما منبع ش ذکر میشه. معمولا وبلاگ رو در اواخر هفته که وقت آزاد تری دارم به روز میکنم.
برا آشنایی بیشتر به صفحه "درباره من" یک نگاه بندازین

  • ۰
  • ۰

وبلاگ فرهاد فرزین

همون جور که می دونید برای شروع یک پروژه خوب باید اول طرح پیش نمایشی از اون رو داشته باشین، خیلی ها ترجیح میدن که این کار رو با نرم افزار ای موجود انجامم بدن و خیلی ها مثل خودم بیشتر دوست دارن که ایده ها شون رو روی کاغذ رسم کنن
این فایل شما چند مدل از ابزار هایی هستش که ممکنه باهاش سر و کار داشت باشین مثل صفحات وب ، موبایل و تبلت

کسایی هم که دوست دارن این کار رو با نرم افزار های رو سیستشمون انجام بدن خودم به شخصه MockupCreator رو بهشون پیشنهاد میدم

  دانلود فایل .zip با حجم 200کیلوبایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی