novice programmer

چکیده ای از لحظات و آموخته های یک برنامه نویس تازه کار

novice programmer

چکیده ای از لحظات و آموخته های یک برنامه نویس تازه کار

novice programmer

وبلاگ پیش روی شما موضوعات مختلفی داره ولی بیشتر سعی کردم موضوعات مطالب رو نزدیک به هم نگه دارم و برای شروع از عنوان هایی با موضوعات UI/UX تا FrontEnd و در اینده اگر خدا بخواد به سمت BackEnd میرم. بیشتر مطالب با تجربه چند مدته خودم نوشته شده و اگر مطالبی ترجمه شده باشه با حفظ حقوق نویسنده ش حتما منبع ش ذکر میشه. معمولا وبلاگ رو در اواخر هفته که وقت آزاد تری دارم به روز میکنم.
برا آشنایی بیشتر به صفحه "درباره من" یک نگاه بندازین

  • ۱
  • ۰

دوستان عزیز از این به بعد می تونید اپلیکیشن "راهنمای انتخاب رنگ" رو از سه فروشگاه اپلییکیشن زیر دریافت کنید


اپلیکیشن راهنمای انتخاب رنگ


معمولا تو زندگی همه ما پیش اومده که بخوایم رنگ های مختلف رو با هم ست کنیم از پوشیدن لباس گرفته ، چیدمان وسایل اتاق تا طراحی یک وبسایت و طراحی کارت ویزیت و خیلی ها هم تو این کار مشکل دارن و به چندین سایت و ژورنال سر می زنن تا بتونن چیزی ک تو ذهنشون می گذره رو پیدا کنن.


تو این برنامه سعی کردم حدود 300 ست و ترتیب رنگ که مورد استفاده طراحای معروف بوده رو کنار هم جمع کنم


در بخش دیگر این برنامه یکسری مطالب برای راهنمایی انتخاب رنگ برای طراحان گرافیک و برنامه نویسان ، چیدمان و دکوراسیون و راهنمای انتخاب رنگ لباس گلچین کردم.


و اینکه با توجه به فراگیر شدن مفهوم روانشناسی رنگ بین عموم و استفاده اون در روزمرگی ها، یک بخش جداگانه در این مورد هم در نظر گرفتم که امیدوارم مورد استقبال شما دوستان قرار بگیره.


در آخر هم از دوستان تقاضا دارم با نظراتشون و انتقاداتشون مسیر رو برای ارتقا و پیشرفت این برنامه باز کنن (:



بازار

ایران اپس

پارس هاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی